ΟΡΝΤΕΡΑΣ Ο.Ε.

Πατρών 104, Κόρινθος, T.K. 20 100, Ελλάδα

ΑΦΜ: 801608330 - ΔΟΥ: Κορίνθου - ΑΜ ΕΕΤΤ 21-157

Γενική Άδεια Παροχής Ταχυδρομικών Υπηρεσιών / Ταχυμεταφορών

 

Τελευταία ενημέρωση: Σεπτέμβριος 2021

 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΛΗΡΩΜΩΝ

 

 

Η παρούσα Πολιτική Πληρωμών αποτελεί αναπόσπαστο μέρος των Όρων Χρήσης της ιστοσελίδας Orderas.gr και app.orderas.gr, τους οποίους μπορείτε να βρείτε εδώ και τους οποίους έχετε αποδεχθεί κατά την εγγραφή σας στο app.orderas.gr.

Αναγνωρίζετε ότι η εταιρεία «ΟΡΝΤΕΡΑΣ Ο.Ε.» (εφεξής η «Εταιρεία») έχει τη διακριτική ευχέρεια και δύναται να τροποποιήσει μέρος ή το σύνολο της παρούσας Πολιτικής Πληρωμών. Σε κάθε περίπτωση, η Εταιρεία θα δημοσιεύει τις αλλαγές στην Ιστοσελίδα και θα ενημερώνει για την τελευταία ημερομηνία αλλαγής στην αρχή του εγγράφου αυτού, οι δε εκάστοτε αλλαγές θα ισχύουν από την ημερομηνία αυτή.

 

1. ΧΡΕΩΣΕΙΣ

 

Οι χρεώσεις της πλατφόρμας χωρίζονται σε 3 κατηγορίες:

1.1 Συναλλαγές Marketplace

Πρόκειται για παραγγελίες και συναλλαγές που πραγματοποιούνται από τα συνεργαζόμενα καταστήματα της πλατφόρμας, οι συνολικές χρεώσεις των οποίων εμφανίζονται πάντα στο τελευταίο βήμα/στην τελευταία σελίδα (“Checkout Page”) πριν την οριστική καταχώρηση της παραγγελίας.

Για την εκ μέρους του app.orderas.gr εκτέλεση της αναφερόμενης εντολής σας, οφείλετε να καταβάλετε στην Εταιρεία το αντίτιμο που έχετε εκ των προτέρων αποδεχθεί («κόστος παρεχόμενης υπηρεσίας»), σύμφωνα με την αναλυτικά περιγραφόμενη στον ιστότοπο app.orderas.gr τιμολογιακή πολιτική της Εταιρείας.

Η πληρωμή θα εκτελείται μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας παραγγελίας  που παρέχει η app.orderas.gr, αφού προηγουμένως ο Χρήστης επιβεβαιώσει το περιεχόμενο και το κόστος της παραγγελίας του και συναινέσει στην παροχή της υπηρεσίας μεταφοράς από την Εταιρεία.

Ο Χρήστης καταβάλλει το εκάστοτε χρηματικό ποσό κατά την ηλεκτρονική επιβεβαίωση της παραγγελίας του, και το app.orderas.gr συλλέγει το ποσό αυτό εκ μέρους των συνεργατών του, δηλαδή των διανομέων και των καταστημάτων.

Σε περίπτωση που η αναφερόμενη στον ιστότοπο χρέωση της παραγγελίας διαφέρει από την πραγματική, λόγω επιπλέον χρεώσεων που επιβάλλει το κατάστημα (όπως ενδεικτικά αναφέρεται η επιβολή πρόσθετης χρέωσης λόγω χρήσης πλαστικής σακούλας ή λόγω κάποιας προσθήκης επιπλέον προϊόντος στο καλάθι κατά τη διάρκεια της παραγγελίας), ο Χρήστης θα ενημερώνεται από το συνεργαζόμενο κατάστημα ή/και την Εταιρεία και θα συναινεί ρητώς στην επιβολή των ανωτέρω χρεώσεων, για τις οποίες ουδεμία ευθύνη φέρει η Εταιρεία.

Στο ποσό της συναλλαγής συμπεριλαμβάνεται εκτός από την αξία του προϊόντος της παραγγελίας και το κόστος της παρεχόμενης υπηρεσίας μεταφοράς των προϊόντων της επιχείρησης στον τελικό Χρήστη, το οποίο εφ εξής ορίζεται ως “Χρέωση Διανομής”, όπως αυτό αναγράφεται στην εκάστοτε φόρμα παραγγελίας. Το app.orderas.gr έχει το δικαίωμα να δεσμεύσει το χρηματικό ποσό εκ μέρους των συνεργατών της από την κάρτα του Χρήστη, μόλις στείλει ο Χρήστης την παραγγελία.

1.2 Συναλλαγές Orderas Οn-Demand Business Courier

Πρόκειται για τις συναλλαγές που αφορούν την απλή μεταφορά φακέλων, δεμάτων και μικροδεμάτων από μια τοποθεσία προς μια άλλη μέσα στην πόλη. 

Η χρέωση της υπηρεσίας αυτής γίνεται βάσει μιας σταθερής χρέωσης η οποία εμφανίζεται στην εφαρμογή app.orderas.gr και επιπλέον χρέωσης ,για συνολική χιλιομετρική απόστασης μεγαλύτερης των 4,5 χιλιομέτρων, από την αρχική τοποθεσία/αφετηρία έως τον τελικό προορισμό. Σε περίπτωση προσθήκης κι άλλων στάσεων, η πλατφόρμα θα υπολογίζει αυτόματα τα επιπλέον χιλιόμετρα που θα πρέπει να διανύσει ο διανομέας και θα προσαρμόσει την τελική χρέωση αναλόγως. Το σύνολο της χρέωσης αναγράφεται πάντα στο τελευταίο βήμα πριν την καταχώρηση της εντολής για μεταφορά. 

Η υπηρεσία αυτή τιμολογείται επί τόπου, μόνο ηλεκτρονικά με τους τρόπους πληρωμής που αναφέρονται παρακάτω.

 

2. ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

 

2.1 Μέσω πιστωτικής /χρεωστικής κάρτας

Αν διαθέτετε πιστωτική/χρεωστική κάρτα, μπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε με ασφάλεια μέσα από την φόρμα παραγγελίας μας. Οι παραγγελίες μέσω της ιστοσελίδας γίνονται αποκλειστικά με πιστωτική/χρεωστική κάρτα. Η πληρωμή με πιστωτική/χρεωστικά κάρτα είναι απόλυτα ασφαλής και καλύπτεται από τις πιο σύγχρονες προδιαγραφές ασφάλειας που τηρούνται από το τραπεζικό ίδρυμα με την επωνυμία “VIVA WALLET ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ -ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ” και με διακριτικό τίτλο «VIVA WALLET».  Συγκεκριμένα, ο Χρήστης θα οδηγείται σε ασφαλή διακομιστή της «VIVA WALLET» Στη συνέχεια, δίνει τα στοιχεία της πιστωτικής του κάρτας και σε περίπτωση που αυτή εγκριθεί προχωρά στην εκτέλεση της συναλλαγής.  Για την διεκπεραίωση της συναλλαγής θα σας ζητηθεί ο αριθμός CVC / CVV της κάρτας σας, ο οποίος βρίσκεται στο πίσω μέρος της πιστωτικής κάρτας σας και είναι ένας τριψήφιος αριθμός. Σας ζητείται για επιπλέον ασφάλεια και σας προστατεύει ακόμα περισσότερο μιας και είναι πολύ δύσκολο για κάποιον να γνωρίζει το πεδίο αυτό. Στο ποσό της συναλλαγής συμπεριλαμβάνεται, εκτός από την αξία του προϊόντος της παραγγελίας, και το κόστος της παρεχόμενης υπηρεσίας μεταφοράς των προϊόντων της επιχείρησης στον τελικό Χρήστη, το οποίο εφεξής ορίζεται ως “Χρέωση Διανομής”, όπως αυτό αναγράφεται στην εκάστοτε φόρμα παραγγελίας. Το app.orderas.gr έχει το δικαίωμα να δεσμεύσει το χρηματικό ποσό εκ μέρους των συνεργατών της από την κάρτα του Χρήστη μόλις στείλει ο Χρήστης ολοκληρώσει την παραγγελία.

Τα στοιχεία της πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας του Χρήστη δεν αποθηκεύονται στη βάση δεδομένων του app.orderas.gr. Στη συνέχεια, επιστρέφετε στην ιστοσελίδα μας και ειδοποιείστε για την επιτυχή ή μη έκβαση της συναλλαγής μέσω e-mail ή από το προφίλ σας.

2.2. Με μετρητά 

Μπορείτε να πληρώσετε την παραγγελία σας με μετρητά στον διανομέα που θα σας την παραδώσει. Στην περίπτωση αυτή, καλείστε να καταβάλλετε στο διανομέα, εκτός από την αξία του προϊόντος της παραγγελίας, και το κόστος της παρεχόμενης υπηρεσίας μεταφοράς (“Χρέωση Διανομής”), όπως αυτό αναγράφεται στην εκάστοτε φόρμα παραγγελίας. Ο διανομέας οφείλει να σας παραδώσει το αντίστοιχο παραστατικό κατά την πληρωμή με μετρητά, άλλως υποχρεούστε να μην καταβάλετε οποιοδήποτε χρηματικό ποσό.

 

3. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ

 

Συναλλαγές Marketplace

Η Εταιρεία ενεργεί ως συνεργάτης καταστημάτων, παρέχοντας στους καταναλωτές την υπηρεσία της άμεσης εξυπηρέτησης και μεταφοράς των παραγγελιών τους μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας της εταιρείας μέσα από ένα δίκτυο διανομέων. Ο Χρήστης δια μέσω της πλατφόρμας «app.orderas.gr», εξουσιοδοτεί την Εταιρεία να χρεώνει τους λογαριασμούς της πιστωτικής/χρεωστικής του κάρτας για οποιοδήποτε ποσό μπορεί να οφείλεται στην Εταιρεία ή στα συνεργαζόμενα καταστήματα, αφού προηγουμένως, παρέχει την ρητή συναίνεσή του στην ανωτέρω χρέωση της παραγγελίας του.

Σε περίπτωση που η παραγγελία τελικώς δεν εξυπηρετηθεί, η Εταιρεία θα επιστρέψει στον Χρήστη τα χρήματα που κατέβαλλε με πιστωτική/χρεωστική κάρτα μέσω της ιστοσελίδας «app.orderas.gr», και τα οποία αφορούν το κόστος της παραγγελίας που δεν εκτελέσθηκε, όπως αυτή είχε καθοριστεί από το συνεργαζόμενο κατάστημα, καθώς και το κόστος της παρεχόμενης από την Εταιρεία υπηρεσίας μεταφοράς. 

Συγκεκριμένα, στην περίπτωση της αντικατάστασης προϊόντων λόγω έλλειψης ή/και μη διαθεσιμότητας προϊόντων, το κατάστημα προτείνει στο Χρήστη προϊόντα προς αντικατάσταση. Επιπλέον, ο Χρήστης αποδέχεται την πληρωμή της αξίας της παραγγελίας πέραν της αξίας του συγκεκριμένου προϊόντος και το κόστος της παρεχόμενης υπηρεσίας μεταφοράς των προϊόντων της επιχείρησης στον τελικό Χρήστη (“delivery fee”), όπως αυτό αναγράφεται στην εκάστοτε φόρμα παραγγελίας.

Η επιστροφή θα γίνεται μέσω της “VIVA WALLET”,  με πίστωση στην πιστωτική κάρτα του Χρήστη από την οποία έγινε η χρέωση, εντός πέντε (5) εργασίμων ημερών από την ημερομηνία χρέωσης, και αφού προηγουμένως δοθεί η απαραίτητη εντολή από την Εταιρεία, η οποία και φέρει την μοναδική ευθύνη για την επιστροφή των χρημάτων σύμφωνα με την πολιτική της για την επιστροφή χρημάτων από συναλλαγές πελατών της.

Συγκεκριμένα, η μη εξυπηρέτηση παραγγελίας συνίσταται στη μη παράδοση της παραγγελίας από το κατάστημα λόγω έλλειψης προϊόντος ή αδυναμία του καταστήματος να εξυπηρετήσει την παραγγελία λόγω εσφαλμένης συνεννόησης και ενώ προηγουμένως το κατάστημα είχε δηλώσει διαθεσιμότητα των προϊόντων και την δυνατότητα εκτέλεσης παραγγελίας με αποτέλεσμα την αποδοχή της και την χρέωση της πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας του Χρήστη και παράλληλη άρνηση του Χρήστη να εξυπηρετηθεί σε μεταγενέστερο χρόνο (όταν δηλ. το εμπόρευμα θα είναι διαθέσιμο), και συνεπώς στην αδυναμία παράδοσης  της παραγγελίας Σε καμία περίπτωση δεν συνιστά μη εξυπηρέτηση της παραγγελίας η μη ικανοποίηση του Χρήστη για την ποιότητα των προϊόντων της παραγγελίας, για την οποία αποκλειστική ευθύνη φέρει το κατάστημα, και συνεπώς ουδεμία υποχρέωση επιστροφής του κόστους της παρεχόμενης υπηρεσίας μεταφοράς, δεν γεννάται σε αυτή την περίπτωση για την Εταιρεία.

 

4. Πολιτική Πληρωμών της ΕΕ

 

Από το Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου 2019 όλες οι ηλεκτρονικές πληρωμές απαιτούν “Ισχυρή ταυτοποίηση Χρήστη” λόγω έναρξης ισχύος νέας Ευρωπαϊκής οδηγίας σε όλη την ΕΕ. 

4.1 Τι σημαίνει αυτό για τις πληρωμές σου στην app.orderas.gr: Όταν βάζεις μια παραγγελία στην app.orderas.gr, ίσως χρειαστεί να ακολουθήσεις επιπλέον βήματα για να επιβεβαιώσεις την ταυτότητα σου:

4.1.1 Τα βήματα εξαρτώνται από την τράπεζα σου και ενδέχεται να περιλαμβάνουν την εισαγωγή στην εφαρμογή της τράπεζας δακτυλικoύ αποτυπώματος κ.λπ. 

4.1.2 Πρακτικά, όλες οι παραγγελίες άνω των 30€ και κάθε 6η παραγγελία, θα απαιτούν ισχυρή ταυτοποίηση. 

4.1.3 Η διαδικασία πληρωμής θα γίνει πιο αργή και περίπλοκη. Η νομοθεσία της ΕΕ είναι κάτι που δεν μπορούμε να επηρεάσουμε, ωστόσο ζητάμε συγγνώμη για τυχόν αναστάτωση. 

4.2 Τι προτείνουμε να κάνεις:

4.2.1 Έλεγξε πώς εφαρμόζει την ευρωπαϊκή οδηγία η τράπεζα σου (για παράδειγμα μπορείς να ψάξεις στο Google ‘’PSD [το όνομα της τράπεζάς σου]”).

4.2.2 Εγκατάστησε πιθανές εφαρμογές και μέτρα ασφαλείας που απαιτεί η τράπεζά σου. 

4.2.3 Βεβαιώσου ότι η εφαρμογή της app.orderas.gr είναι αναβαθμισμένη στην τελευταία έκδοση, καθώς παλαιότερες εκδόσεις ενδέχεται να παρουσιάζουν πρόβλημα με τις νέες διαδικασίες πληρωμής.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το PSD2 Ισχυρή Ταυτοποίηση του Χρήστη [PSD2 Strong Customer Authentication (SCA) directive], επισκέψου τον ιστότοπο της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας εδώ:

https://www.ecb.europa.eu/paym/intro/mip-online/2018/html/1803_revisedpsd.en.html